Welcome

راهیانه، همان راهی در رایانه است

سه‌شنبه، اسفند ۰۱، ۱۳۸۵

Mohammad Mostaghimi - rahi

      koochebagh
کوچه باغ

محمد مستقیمی - راهی

Blog
text
Gallery
Members
Location
Links
Contact
Calendar
Guestbook

Mohammad Mostaghimi - rahi

در یلدای سال 1330 در چوپانان روستایی از بخش انارک شهرستان نایین متولد شدم، تحصیلات ابتدایی را در روستا و تحصیلات متوسطه را در دبیرستان ایرانشهر یزد و تحصیلات عالی را در دو نوبت در دانشگاه اصفهان تا سطح کارشناسی ارشد ادبیات فارسی به پایان بردم ، در سال 1357 با سیمین صفایی انارکی نوه‌ی عمویم که او هم معلم بود ازدواج کردم و حاصل این ازدواج دو فرزند دختر به نام‌های سمیه و سارا و یک فرزند پسر به نام یاسر است که هر سه دارای تحصیلات عالی هستند سی سال آزگار در دبستان و راهنمایی و دبیرستان و بالاخره در دانشگاه‌های اصفهان به تدریس مشغول بودم و در حال حاضر بازنشسته و سرگرم مطالعه و تحقیق و نگارش هستم و گهگاهی در محفلی ادبی شرکت می‌کنم و گاه گداری کلاس‌هایی دارم در آموزش و نقد شعر که می‌کوشم آنچه را یافته‌ام به دیگران بدهم ناگفته نماند که فعالیت‌های مجازی من کمتر از حقیقی نیست، از ابتدای نوجوانی شروع به سرودن کردم ولی از سی سالگی به بعد به طور جدی وارد عرصه‌ی ادبیات شدم و آثاری چند تا کنون منتشر کرده‌ام:

1- آسمان را بالاتر بیاویز، دفتر شعر نو

2- آن آویشن غریب، دفتر نو

3- شب و ابر و هامون، دفتر شعر کلاسیک

4- چه تابستان بی‌سایه‌ای، دفتر شعر نو و کلاسیک

5ـ عاشقان ایستاده می‌میرند دفتر شعر جنگ

6- اوج آبی، نقد شعر جوان اصفهان به همراهی بهمن رافعی شاعر توانی بروجنی

آثار آماده برای چاپ:

1- دیوان نیکی اصفهانی، تصحیح و نقد

2- آهی گهان بر آیینه‌های ناگهان، نقد شعر قیصر امین‌پور

3- آیینه پردازان تئوری شناخت ماهیت و ساختار شعر حااصل مطالعات و کندوکاوهای درونی لحظات سرایش

4- مجموعه‌ای از پانصد کاریکلماتور

5- پروین همیشه دیر می‌آید، مجموعه‌ی داستن کوتاه

6- سفرنامه‌ی حج

7- اتوبیوگرافی که در دست نگارش است و شاید این پایان باشد...





Address:

forooghi av. valiye asr va. omid no,93

esfahan iran

Hours of operation:

Tehran

Phone:

+989133081671

Email address:
rahi0098@yahoo.com

Map and Directions

 Members Area

Sign In or Register

 Recent Blog Entries


حسرت


by Mohammad Mostaghimi | 0 comments


بشکن بشکن چوپانان


by Mohammad Mostaghimi | 0 comments


دهكده پاك


by Mohammad Mostaghimi | 2 comments


آب در خوابگه مورچگان


by Mohammad Mostaghimi | 0 comments


Recent Photos






















Newest Members











Upcoming Events


No upcoming events


Recent Forum Posts


No recent posts


Recent Video Blogs


No video yet. Record one!

Create a Free Mapping Site at Webs.com

هیچ نظری موجود نیست: