Welcome

راهیانه، همان راهی در رایانه است

سه‌شنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۹۱

امام‌زاده چوپانان (3)

نظرات وبلاگ امام‌زاده سیدجلال‌الدین
تاریخچه امامزاده - 6 نظر 



نویسنده: علینقی جلال
یکشنبه 25 مهر1389 ساعت: 20:8
امیر جان دست شما درد نکنه ..اجر شما و پدربزرگ مرحومتون با جد سادات .

ادامه در پست بعدی  روی چوپانان از گذشته تا حال در قسمت موضوعات وبلاگ کلیک کنید صفحه2
صفحه 2
دنباله‌مطالب امام‌زاده دوستان از آنجا که این فتوبلاگ است مطالب زیادی در هر پست جای نمی‌گیرد آن را دنیالب کنید. متشکرم:
نویسنده: علیرضا
دوشنبه 26 مهر1389 ساعت: 8:6
بسیار عالی بود.
نویسنده: تقريبا 9 ساله نديدمش.!!!!
دوشنبه 26 مهر1389 ساعت: 12:40
من 18 سالمه.ويادم مياد تابستون هنوز كوچه ها خاكي بود.اومده بوديم چوپونون من شب بر روي تخت خواب بزرگي كه ننم تو ي حياطش داشت با ننم و خونواده خوابيده بوديم .من هم نگاهم به ستاره هاي اسمان افتاد خيلي برام جالب بود اون زمان اين قدر ستاره تو اسمون بود.بعد من هي اشاره ميكردم به ستاره ها ننم مي گفت اين كار را نكن روي دستت (از اين دونه ها ميزنه)حالا اسمش يادم نيست.خلاصه گفتم باشه همين طور كه نگاه مي كردم يك دفعه نوري سبز مانند مثل توده اي ابر مانند با سرعت رد شد (حياب كن از طرف دشت به طرف كوه امامزاده)بعد من اينا رابراي ننم گفتم گفت اقا سيدجلال الدين بوده.من برام جالب شد و از چن تن ديگه هم پرسيدم همه همين را گفتند.بعد از اون سال متاسفانه هنوز نديدم و هر شب اگر چوپنون باشم به اسمون چوپنون نگاه مي كنم و منتظرشم و از معجزه و درخواست هايي كه داشتم نمي تونم براتون بگم.اما پدرم داستان هاي جالب از قديميا داره براتون حتما ارسال خواهم كرد.
هر سال محرم در استان اقا امامزاده سيد جلال الدين براي سالار شهيدان سينه ميزنم.

خیلی ممنون که گوشه ای از کرامات آقا سید جلال الدین را گفتید با تشکر
نویسنده: تقريبا 9 ساله نديدمش.!!!!
سه شنبه 27 مهر1389 ساعت: 1:42
اون جمله اخريو را يادم رفت بنويسم .ولي خودت زحمتشو كشيدي
نویسنده: امیر
سه شنبه 27 مهر1389 ساعت: 2:6
ببخشید جناب ((تقریبا 9 ساله ندیدمش )) اون جمله آخر را برای تشکر از شما بود سو تفاهم نشه
نویسنده: صادق
سه شنبه 27 مهر1389 ساعت: 23:12
چطور شده تو اين چند روزي مطالبتو مي نويسي و وبلاگ ميسازي؟قبلا كجا بودي جوون؟نظر شما
نام شما:
پست الکترونيک:
وب سايت:

  نظر بصورت خصوصی برای نویسنده وبلاگ ارسال شود
 مشخصات شما حفظ شود [حذف مشخصات]

نظرات سایت چوپانان

memol چهارشنبه، 28 مهر 1389 - 23:0
کمال تشکر واقعا جای تفکر داره ما کجا و استاد محمد حسین [نظریان] کجا

چهارشنبه، 28 مهر 1389 - 21:44
کسی از اقا نجفی قوچانی تعريف ميکرد که کفش جلو پايش جفت ميشود و چه و چه کسی انجا بود و گفت من از خودش پرسيدم او خودش گفت که اين حرفها صحت ندارد شخص اولی گفت که خودش غلط کرده من بهتر ميدانم يا خودش؟؟؟؟؟؟

سه شنبه، 27 مهر 1389 - 14:33
در نيابد حال پخته هيچ خام پس سخن کوتاه بايد والسلام

حسين سه شنبه، 27 مهر 1389 - 14:32
به گمان من اگر داستان اين امامزاده را ادامه دهيم کم کم از خانه خدا هم استغفراله قديس تر ميشود و مردم ايران به جای ديدن خانه خدا به چوپانان ايند ونذر و نياز کنند ودخيل ببندند

محمد سه شنبه، 27 مهر 1389 - 14:29
انان که ندانند وندانند که ندانند در جهل مرکب ابد دهر بمانند اين شعر بر ميگردد به زمان کنونی مردم خرافاتی چوپانان که با هيچی هيچی اين امازاده کذايی را بهش تقدس دادند و من ميترسم که تقدسش را از حرم امام رضا هم بيشتر کنند و ملت به جای زيارت امام رضا به زيارت سيد جلال بيايند و تو را خدا اين کارو نکنيد خوب نيست چون چوپانان وسعت و گنجايش مشهد را ندارد و مردم چوپانان گناه هستند

ذبیح سه شنبه، 27 مهر 1389 - 12:36
خدا قوت امیر خان، عکسای خوبی از امامزاده دارم، ایمیل بده بفرستم برات، جای عکسای قدیمی و جدید خالیه تو وبلاگت

علیرضا سه شنبه، 27 مهر 1389 - 1:43
امیر آقا خیلی عالی بود.ممنون ما منتظر بقیه کار هستیم.تا چشم فتنه رو در نیاوردی ول نکن.

امير سه شنبه، 27 مهر 1389 - 1:10
سلام جناب آقای دکتر . يه وبلاگ هم به نام تاريخچه چوپانان ساختم به نام choopananhistory.blogfa.com باز هم از شما متشکرم 

دوشنبه، 26 مهر 1389 - 21:38
اين امامزاده از پايه واساس بی بنيان است وتمام حرف ها وسخنان راجب ان دروغ محض است 

امير دوشنبه، 26 مهر 1389 - 14:6
از تمام دوستان که لطف کردند نظر دادند کمال تشکر را دارم خيلی ممنون ايشالاه از کرامات آقا سيد جلال الدين برايم بفرستيد تا در وبلاگ امامزاده درج کنم قبلا کمال تشکر را دارم

يونس دوشنبه، 26 مهر 1389 - 11:15
عموزاده عزيزم اميرقاسم خان دمت گرم بازم خودت دستت درد نكنه گل كاشتي

یکشنبه، 25 مهر 1389 - 23:27
امیر آقا سلام با تشکر فراوان از بابت مطالبی که نوشته اید امید واریم آقای مستقیمی مطالعه و تاریخ امامزاده را بیاد بیارند.

غزل یکشنبه، 25 مهر 1389 - 21:23
سلام اميراقا خسته نباشيد دستتون درد نکنه 

مدیر سایت یکشنبه، 25 مهر 1389 - 20:32
با پوزش از اینکه لینک کار نمیکرد، آنرا درست کردم حالا کار میکند.

علینقی جلال یکشنبه، 25 مهر 1389 - 19:19
امیر آقا عقاید شما و گذشتگان با ارزش و قابل احترامه . دستتون درد نکنه ... به دوستان دیگر هم توصیه میکنم ما مباحث جدی تر راجع به زنده های چوپانان داریم از جمله مشکلات اجتماعی ، فرهنگی و معیشتی تا به مشکلات ااعتقادی برسیم راه زیادی داریم . اعتقادات هر کسی محترم و ارزشمنده و صلاح نیست برداشت های شخصی را به جمع تعمیم بدیم و منتظر نتیجه گیری باشیم . در اعتقادات ما هدف اصلی خداوند است و کانون توجهی لازم دارد حال اینکه گاهی یک حسینیه یا یک مزار یا یک محل خلوت دیگری میتواند بهانه خوبی برای نزدیک شدن به خدا باشد قابل تامل است آرامشی که در امامزاده سید جلال الدین حکم فرماست محل دنجی برای بیان درد دلهای نیازمندان با خداست . شاید آنانکه کمتر نیازی در زندگی احساس میکنند و همه داشته ها را متعلق به تلاش خودشان میدانند لزومی بر حضور به چنین خلوتهایی را احساس نکنند ... ولی به هر حال برای ما محل امنی است برای دیدار با معبود .... مقصود من از کعبه و بت خانه توئی تو معبود توئی ، کعبه و بت خانه بهــــانه 

یکشنبه، 25 مهر 1389 - 18:59
آقای مالکی سايت امامزاده باز نميشه

دوست یکشنبه، 25 مهر 1389 - 15:59
ایول امیر آقا گل کاشتی دمت گرم!!!
  
 نظرات این وبلگ

چوپانانی

اقای مستقیمی اگه مردی به همه ی آنچیز هایی که ایمان نداری اعتراف کن

 سرو

بی ایمان تر از تو کسی نبود که در باره امامزاده اظهار نظر کند ( مردم چوپانان می دانند که تو لا مذهبی دلیلی برای گفتن نبود)

علی
زود تاریخچه امامزاده تا پاک کن تا یه مثقال آبرویی که تا حالا جمع کردی از دست ندی

 بی‌نام
نفهم تو كه سرت نميشه لااقل از 4 تا بزگتر بپرس بعد تاريخچه بنويس

هیچ نظری موجود نیست: